HTML

Angel from hell

Mindennapok az én szemszögemből :)

Friss topikok

Linkblog

van e szándék?

2010.03.04. 21:02 sziszamisza

Már elég régen írtam ide... Röviden összegezve alig van időm. A 7vgén nem volt rossz sőtt jó! Kamionosok és Kurvák partyn múlattuk az időt. Nem volt mindennapi, bnőmhöz mentem ki asszem Káposztásmegyeren lakik... azt sem tudtam merre megyek csak mentem. De odataláltam :) Büszke is voltam magamra. Esőben, sötétben azt sem tudtam merre vagyok. Jó kis buli volt :) Illetve délelőtt elbúcsúztattuk az egyik kollégát... vhogy megszerettem.. kár, hogy elment. A 7vge további részében szundikáltam... volt mit bepótolni!!!

A 7en kezdek munkamániássá válni. De mit jelent ez? Kezdem megszeretni a munkám és élvezni azt amit csinálok! És hogy elfáradok e benne? Nem, sőtt... ez számomra is hihetetlen dolog és jó érzéssel tölt el nagyon!!!! Pörögni kell, de van egy jó társaság. Nem gondoltam, hogy ezt ilyen jó lesz és mennyi újdonság van :)

Az exprobléma lassan megoldódni látszik, rem bármilyen döntés is lesz boldog leszek és ő is... de azért jó lenne folytatni... vmi belső hang vagy nem tom. Ez a helyzet egyikünknek sem kellemes. Csak hiányzik :( ...

Jázmikám csinálja a mindennapi izgalmakat. Anya vmelyik nap arra jött haza, hogy megint kiszökött. Kicsit szétpakolt... de nagyon szerizzük :) Eléggé válogatós, de csináltam neki melegszenyát és megette :) még egy sikerélmény! Eszik a kutyuli.... Lassan már szokássá válik, hogy a reggeli ébresztés az ő feladata... felszökik és üdvözöl :) A kis vakarcs bebújik az ölembe ha hazaérek :)

Családi viszonylatokban Anya beteg vmit összeszedett sajna :( Tegnap Apa még el is mosogatott... meddig fogom ezt hallgatni... Még elmosogatni sem voltál képes. A kérdés, hogy mikor :)

A hét poénja! Jött egy új (számomra új) gyakornok a CLP3-ra és kiderült a reggeli folyamán, hogy az évfolyamtársam és együtt fogunk államvizsgázni!!! Ez tök jó!

 

Nah most ennyit! Holnap P É N T E K ! ! ! azaz itt a weekend :) Picit aludni is kell vagyis szükséges! Szép álmokat!

Pussz! Hel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angelfromhell.blog.hu/api/trackback/id/tr761809883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása