HTML

Angel from hell

Mindennapok az én szemszögemből :)

Friss topikok

Linkblog

mélyvíz! csak úszóknak

2010.02.03. 20:44 sziszamisza

Ez a legmegfelelőbb sztem most a dolgok állásához... Tegnapi első sokk után leültem picit az asztalomhoz, és körülnéztem az irodában. Mindenki elmélyülten csinált vmit én meg feltettem magamnak a mostanában egyre többet megjelenő kérdésem: Te már megint mit csinálsz kedves Helga...? Kezdeti sokkból ébredezvén, hogy ezért tanultam ennyit h egy ekkora káoszban találjam magam... Nos majd lesz vmi, mindent meg lehet tanulni és csinálni csak akarni kell...  Ha így haladok a német anyanyelvi szinten fog menni mert szinte csak azt hallom, két angol szónak jobban örülök mint gondolnám... :) Tegnapi kezdeti sokkok egyike... keresztülvittek a workshoppokon, ahol jé nekem tériiszonyom van. Benne van az önéletrajzomban? Nincs! Király! Meglátom csodás munkám színhelyét az irodát. Jé, itt még szellőztetni se lehet, mert ablak sincs... Klausztrofóbia... Kb 70 ember, de sztem ez a legbarátságosabb iroda mind körül szal ez pozitív. Ma sikeresen megkezdtem kisebb háztartást felépíteni az asztalom környékén:) készül a kajaraktáram :) illetve az egyéb fontos eszközök amik szükségesek, tollhegyek, jegyzettömbök... Kedvencem az h le kell földelnem magam ESD szempontjából :) Meg az a sok minden amit elvárnak.... pfff... De a kaja még ma is jó volt :)

Jah és a nap fénypontja, az egyik praktikant most államvizsgázott és hozott sütiket. Nah azok hol voltak? Hát persze h egy karnyújtásnyira tőlem :) és még finom is volt hihi :)

Nah de kicsikét pihenni is kelll :) De legalább lefoglal és nem tudok agyalni dolgokon... meg az élet rejtelmein... ex... v ilyesmin.

Nah felkészülök a holnapi kalandokra :) Good Night!

Sweet Kisses:) Hel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angelfromhell.blog.hu/api/trackback/id/tr71727719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása