HTML

Angel from hell

Mindennapok az én szemszögemből :)

Friss topikok

Linkblog

wake up!

2010.02.13. 14:05 sziszamisza

Milyen jó szombat reggel egy fárasztó hét után még reggel 9-kor is szundikálni. Aham én is ezt gondoltam... nagyban szunyálok Jázmin (a kiskutyim) betámad a szobámba és ráfekszik a fejemre... Nah ennyit az én alvásomról... Ma ennél már csak az volt jobb mikor megláttam, hogy föltúrta a fél kertet. Gyors fürcsi neki, de én vizesebb lettem mint ő... király! :)

Sokszor elgondolkozom azon, hogy ki volt az a nagyon kedves aki feltalálta a 8 óra előtti életmódot... csókoltatom az illetőt! Ma még vmi értelmeset is kellene csinálni, mondjuk megnézni egy filmet vagy olvasgatni... semmi megerőltetőt :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angelfromhell.blog.hu/api/trackback/id/tr851754716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása