HTML

Angel from hell

Mindennapok az én szemszögemből :)

Friss topikok

Linkblog

Welcome in my life

2010.01.28. 20:48 sziszamisza

Kisebb-nagyobb szünetek után újra a publikálás mellett döntöttem. Valahogy hiányzott :)

Nincs egy egyszerű életem, erre már többször sikerült így rájönnöm... Ez a miért mindíg én :)

Jelenleg közgazdász hallgató vagyok egy vidéki fősulin. A nyár elején meg is lesz a diplomám :) amiért eddig volt szerencsém küzdeni. Most teszem az első lépéseket a "felnőtt" világba, szal ideje értékteremtő folyamatot művelni.Eléggé szerteágazó figyelemmel áldott meg a sors, szal érdeklődő vagyok. Még ma se tudom mi leszek ha nagy leszek hihi... 2007 nyarán kaptam egy álláslehetőséget suli mellett persze, egy barkácsboltba. Ott megismerkedtem a műszaki világgal valamilyen szinten, szerettem ott dolgozni. A kötelező szakmai gyakorlatom egy nyomásos alumínium öntödében töltöttem, ahol többet voltam lent az üzem területén, mint bent az irodában :) Sikerült kapnom egy fertőzést az autóipar felé, majd egy másik úgy jött magától, hogy nemzetközi cég. Ezt a gondolatmenetet tekintve megérkezett az eredmény: Bosch :) Hétfőn ott kezdek el dolgozni, a logisztikai osztályon. Bizti jó lesz :) már várom. Ezenkívül a száraz pénzügyi világ is érdekel, ezért dolgozom a Broker C-nél, mint független pénzügyi tanácsadó. Karitatív életem a Magyar Rákellenes Liga tökéletesen kielégíti. Kell ennél több? Aham, némi szabadidő, mert amint látom picit túllőttem a célon :)

Besitos, Hel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angelfromhell.blog.hu/api/trackback/id/tr961710929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása