HTML

Angel from hell

Mindennapok az én szemszögemből :)

Friss topikok

Linkblog

Crazy Friday

2010.02.05. 22:19 sziszamisza

Egy álmos utolsó munkanapon mi történhetne. Szerintetek? Reggel álmossággal köszködve éppen a biztonsági rendszeren küzdöm át magam, mikor előszednek a tömegől és nyomás be egy irodába... de fel se fogtam am... csak mikor bejelentették! És most megnézzük fogyasztott e alkoholt! haha az év poénja... Ó basszus nem ittam meg a reggeli adagom, hogy kibírjam a feszkót! Végeredmény: mindenki röhög, de én a legjobban :) Ez a miért pont én :) Ma valahogy kedvesek voltak hozzám, mert aránylag barátságos nap volt! De ettől független milyen hosszú!

Holnap vizsgám lesz, nem para...de még azt sem tom h miből... szal majd felkészülök kicsit reggel, meg összeszedem magam. A koránkelést kezdem unni. Nem tehetek róla ez a gyengém. Ki találta ezt fel nem tudom!!! De reggel a meleg vikkvakkom elhagyni nem a legkönnyebb feladat!

Ha rápillantok az órára... már be féne fészkelnem egy újabb kellemes, békés, álmodozós szundira :) És hogy miről álmodok? Az titok :)

Kiss, Hel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angelfromhell.blog.hu/api/trackback/id/tr711732912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása