HTML

Monday

2010.02.01. 20:29 sziszamisza

Minden hétfő egy új hetet jelent...az meg egy új kezdetet... blablabla. Ez a hétfő reggel 8 egy picit eltért a többitől. Reggel 6... telo csörög nyílik a szemem. Ez az hát ez hiányzott nekem a korán kelés.... Nem tom ki találta ezt ki, h koránkelés... de kicsit megreformálhatták volna az illetőt egy kis fa testápolóval mert ez csapkodja nekem a biztosítékot! És még ez az első :) nah mind1 majd lesz vhogy. A másik nagy kedvencem, amiben ma részem volt újra az meg a tűzvédelmi oktatás. Gólyatáborban egy alapos buli után hajnali 10 körül volt hozzá szerencsém, most meg megint. De túléltem!!! Ezen csodás helyen amit egy ideig munkahelyemnek fogok tekinteni, olyan fura kaja van... Anyukám legfőbb problémája a kaja volt! Mit ettél ma? Fura levest bigyó tésztával... Ha be szerettem volna azonosítni, sztem már könyörögnének, hogy jöjjek haza, de azért ehető (és ezt én mondom). Am előttem ült vmi furafej... ránéztem és a maradék étvágyam is cserbenhagyott... Szal holnap új helyet kell keresnem :) vagy megsasolni az asztaltársaságot :) De nem rossz a kezdet :)

Szal egy a jelszó, tartós béke... by Kiscsillag :) Holnap folyt köv... ne hari de offon vegetálok és vár rám az esti fürcsi :)

Pussz, Hel.

Szólj hozzá!

Címkék: munka kaja reggel

A bejegyzés trackback címe:

https://angelfromhell.blog.hu/api/trackback/id/tr131721013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása