HTML

Angel from hell

Mindennapok az én szemszögemből :)

Friss topikok

Linkblog

Légy rossz...

2010.02.10. 22:01 sziszamisza

Hosszú volt ez a nap.. kezdek álmos lenni. Igaz még csak szerda van, de jó lenne ha holnap mondjuk befigyelne a 7vge. Kicsit kezd nekem ez sok lenni... ma is 6kor sikerült hazavándorolnom és 8kor már bent ültem, szal 10 óra aktív munkamorál. Persze hazafelé egy kis JOY vásárlást beillesztettem és némi csokit is, mert ugye megérdemlem. Kell a motiváció!

Nem is tudom h van erőm ilyenkor bekapcsolni a gépet, mert egész nap ilyen előtt gubbasztok, és dolgozom mint állat! Mostanság annyi érdekesség történik velem, hogy nem térek magahoz. Ahol lehet ott az életem nagy kuszaság övezi.. nem is én lennék ha minden sinen lenne, akkor nem lenne miért küzdeni!

Egyet viszont sajnálok, a kis kutyulimmal azaz Jázminnal alig van időm játszani! Pedig úgy örül mikor hazajövök... nekem meg úgy hiányzik!!!

Sztem ez most elég zizire sikerült megírnom, de nem gond ennél nagyobb zizi már csak én vagyok...Majd igyekszem összeszedni magam..

Üdv, Hel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angelfromhell.blog.hu/api/trackback/id/tr381747881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása