HTML

Angel from hell

Mindennapok az én szemszögemből :)

Friss topikok

Linkblog

csak egy...

2010.03.10. 21:55 sziszamisza

Az egyik kollégám felvetette, milyen jó lenne ha kettő lenne belőlem. Ennek mindenki örülne? Kezdek zizis lenni... Be kell mennem a gyakhelyre a szakdolimmal kapcs. A minőségi követelmények és a szériagyártás kapcsolatát szeretném elemzegetni. Kaptam egy tutibiztos személyt aki segít nekem. Ott kezdődött a gond, hogy az email cím alapján sasoltam ki a nevét. Imre László. Az én agyamban hihetetlen módon az Imre vert tanyát. Szal emailem kezdete... Kedves Imre.... pár napig sikerült így Imrézgetnem is, de ma leesett, hogy talán jó lenne az embereket a keresztnevükön szólítani. A második probléma a helyszínnel volt. Attila irodája. Hm ott kismilliószor voltam... Mikor bevillant a két személy, aki a memóriámban Hókuszpók és Igen Pistaként szerepel! Szal megvan! Már csak azt kell kitalálni, hogy melyik :) Aztán sinen van az ügy! Pénteken van szerencsém Imréhez .... Nem lesz nagy égés :) áááá

A másik kedvenc az volt mikor Brazíliát lemexikóztam... pedig földrajzból mindíg jó voltam...

A hetem eddig minden napra tartogatott vmi kellemes kis meglepit... Hétfőn 4 körül tűzriadó :) Kedden megtudtam, hogy ajándékot kell vennem az egyik kollégámnak a team nevében. De ha már Anya jön értem hozza Jázimázit oltásra... Bent a dokinál beteg vagyok a szuri látványától is ezért szoktam kifelé bambulni az ablakon... Megvan mindenki feladata Anya Jázit fogja, én fizetek és az oltási könyv nálam van, tesóm pedig a cuccfelelős. Nos kérik a könyvecskét ezerrel bambulok kifelé... hihi Majd hazaérünk, itthon maradtam Jázmival, szegénykém megint beteg lett a féregirtótól. Egyszer csak azt hallom, hogy a kutyuli rosszul van és hullámzik a nappali közepén. Nem oda kéne kitenni rókacsaládot.. kisebb fogócska utána megvan!!! Nagyban szaladok vele ki és taccs... én meg majdnem mellé...

Sztem megyek aludni, kalandos volt ez a nap is :)

Pussz, Hel.

Szólj hozzá!

Címkék: munka

A bejegyzés trackback címe:

https://angelfromhell.blog.hu/api/trackback/id/tr911829959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása