HTML

Angel from hell

Mindennapok az én szemszögemből :)

Friss topikok

Linkblog

Élni tudni kell...

2010.02.18. 20:29 sziszamisza

Este, ahogy hazaértem leültem kicsit a nappaliba, hogy ez a munkanap is eltelt. Lelkiekben készültem, hogy fogom összeszidni a kutyim, aki ma randalírozott! Délután csörög a tel, Anya hívott. Jázmin kimászott a helyéről és átrendezte a lakást saját ízlésének megfelelően. Nekünk már volt pár kutyusunk, de egyik sem volt még bent. Ő kedvezményezett, mert nagyon kicsi volt mikor hazahoztuk és olyan jó megbabázni. Meg lelkiekben kiegyensúlyozott legyen, a fejlődését vettük alapul.

Épp a tvt néztem, mikor mintha délelőtt mi sem történt volna Jázmin bevonul a nappaliba magával hoz egy szép méretes nagy csontocskát, amin még volt némi finom falat, lefekszik a kandalló elé úgy, hogy közben tvt néz és csontot rág... Hát nem volt mindennapi látvány... kicsit el lett kényeztetve... DE ennyire????? Elgondolkoztam, hogy a nevelést hol a picsában rontottam el! :)

Mostanság csak kapkodom a fejem, hogy mennek a napok, mennyi új dolog ért. De már kezd picit kirajzolódni a dolog, hogy mit is csinálok valójában :)

Sztem mára ennyit :) kezdek álmosodni és még fürcsizni is kell! Szép álmokat!

Hel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angelfromhell.blog.hu/api/trackback/id/tr511771550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása