HTML

Angel from hell

Mindennapok az én szemszögemből :)

Friss topikok

Linkblog

kalandos napok :)

2010.02.16. 20:31 sziszamisza

Nah akkor dolgozzunk egy picit... Péntek reggel nagyban robogok be szeretett munkahelyemre, hogy végre vége a második ott töltött hétnek. És mehettem megint alkoholszondára... ha ez minden héten lesz... eddig úgy tűnik. Nah de az a nap kész volt, sok munka meg olyan összevisszák, és még a rürü is elmaradt. De hétfőn volt!!! Azt a rürüt azaz meetinget azért kedvelem annyira, mert lehet pihizni... meg kicsit emberibb a hangulata. Ma egyedi gyártástervezés tréningen a NYÁK és beültett dolgai vhogy jobban érdekeltek bennünket mint a háttérinfók... nah de csajok vagyunk :) megy ez nekünk! :) A nap poénja az volt, hogy két hete vagyok praktikant és kaptam ma egyet, hogy segítsek neki! Vak vezet világtalant! Éljen! :) Ennél jobb nem is kell hihi...

Egyszer am qdb-n olvastam h mi az a nyák... meg h létezik olyan h nyák, most a nyákoktól eléggé para vagyok... backoffice munkák a beszállítás előtt ezekkel kapcs... nem kis felelősség! A népszerűségi indexem erősen tudja befolyásolni! Mondhatom így is!

Nos mivel este fél 9 van és reggel 6kor volt az ébresztő... és sztem elég sok értéket megteremtettem ma így úgy gondolom, hogy az alvást azaz a szunditime-ot megérdemlem!

Már várom a  holnapi kalandokat! Nem tudom eléggé feszült bent a légkör, meg néha eléggé nincs kedvem ott lenni... de vhogy ezt szeretem csinálni! Bár szerintem eléggé sztahanovnak kell lenni, hogy vki ezt álmai munkájának mondja...

Szép álmokat! Hel! ... (L)

Szólj hozzá!

Címkék: munka

A bejegyzés trackback címe:

https://angelfromhell.blog.hu/api/trackback/id/tr901764372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása