HTML

Angel from hell

Mindennapok az én szemszögemből :)

Friss topikok

Linkblog

All in...

2010.02.20. 20:36 sziszamisza

Woww micsoda vizeken evezek, kicsi rafting az életemben. Lassan fél éve hajózgatok erre... kérdés az h van e értelme és meddig! Gyorsan felvázolva a helyzetet, ex probléma megoldására törekszem. Azt hittem a szakítás megoldja a problémát, hát nem úgy tűnik. Vannak félelmek a másikkal szemben, és távolsági tényezők is. Meg elég bonyolult ügy. Újrakezdés? Elfelejtés? Melyik a helyes megoldás? Őrítő helyzet. Barátok Közt 3428. része kb. Nehéz megoldani, nagyon. Melyik út a helyes, melyikben kevesebb a szenvedés? Á nem tom kész vagyok ez miatt! Eléggé bánt az ügy, nem tudom h lezárjam vagy reménykedjek?! Ő sem tud semmit, vagy csak nem nyilatkozik. Azzal tisztában vagyok, hogy mit szeretnék, Őt... De kérdéses, hogy ő mit akar... Nah ha van eredmény arra kíváncsiak egy páran, leginkább a legkedvesebb barátaim, akikre számíthatok.

Már unom ezt az időt! De következő héten véget is ér ez a hónap, és rem jó idő is lesz már. Várom már a tavaszi pihit anyáékkal, most sztem Veszprémben lesz! Tuti jó lesz. Lényegében kezd okés lenni minden, csak a ez a probléma jó lenne ha megoldódna. Holnap sztem szakdolizom vagy angolt tanulok. Ma csak lazultam, szerelmi életem próbáltam helyretenni nem sok sikerrel, és Jázminoztam. Szegénykém úgy teleette magát pipikkel, hogy a szőnyegen kifeküdt és aludt! Szeretem a kis vakarcsot nagyon nem tehetek róla :)

Nah mára ennyit! Sok is votl ez nekem! De várom a megoldást!!!

Pusszy, Hel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angelfromhell.blog.hu/api/trackback/id/tr41776691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása